Paikallisuutiset

Perhonjokilaakson printtilehden tavoitettavuus on pysynyt vahvana, mutta kasvu tulee digistä. Kuva: Maija Ahonen

Perhonjokilaakso tavoittaa nyt entistä useamman lukijan digitaalisesti

Perhonjokilaakso tavoittaa nyt 19 100 alueesta kiinnostunutta henkilöä. Vuonna 2023 Halsuan, Kaustisen, Perhon, Vetelin ja Ullavan paikallismedia tavoitti 16 800 henkilöä viikkotasolla, joten kasvua edellisvuoteen nähden oli 13,7 prosenttia.

Luvut selviävät Kansallisesta Mediatutkimuksesta.

Painetun lehden tavoittavuus säilyi lähes ennallaan ollen nyt viikkotasolla 12 500 (2023 luku oli 12 800), kasvu tuli digistä, joka tavoittaa nyt 9600 henkilö viikossa (6400).

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

KMT raportin mukaan kokonaistavoittavuus kertoo totuudenmukaisimmin nykypäivän lukijan lukemisen tavoista. Tutkimus tehdään puhelinkyselyiden ja digitaalisten kävijämäärien perusteella.

Perhonjokilaakso on osa Hilla Groupia ja yhtiön eteläisin paikallismedia. Perhis ilmestyy kerran viikossa painettuna ja uutisia julkaistaan digitaalisesti päivittäin. Yhtiön omistamista medioista Perhonjokilaakson kokonaistavoittavuus on viidenneksi suurin ja edellä ovat maakuntalehdet Keskipohjanmaa ja Kainuun Sanomat sekä alueidensa keskuskaupunkien paikallismediat Kalajokilaakso ja Kuhmolainen.

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä